НҮҮР ХУУДАС  |  БХАН-ИЙН ХӨТӨЛБӨР, ТӨСЛҮҮД  |  ХАМТРАН АЖИЛЛАГСАД  |  ЗУРГИЙН ЦОМОГ  |  ХЭЛЭЛЦҮҮЛЭГ  |  ЧАТ  |  ЛИНКҮҮД
   Өнөөдөр: 2018 оны 07 сарын 17 өдөр Вэбийн хайлт
   Дэлгэрэнгүй хайлт    
Зургийн цомог
Нийт хандалтын тоо: 6221018
Зочин: 2
Одоо онлайн байгаа гишүүн: 0
Нийт бүртгэлтэй гишүүн: 662
Сурах бичгийн хэвлэлт, тvгээлттэй холбогдсон санал
Нийтэлсэн: Бүрэнжаргал
Огноо: 2006-09-17

Г.Батболд
БСШУЯ-ны Эдийн засаг, хяналт-шинжилгээ, үнэлгээний газрын ахлах мэргэжилтэн

Боловсрол, соёл, шинжлэх ухааны яам Хэвлэлийн газар Аймаг, нийслэлийн боловсрол, соёлын төв Ерөнхий боловсролын сургууль
1. Сурах бичгийн талаар орон нутгаас мэдээ авч, дутуу сурах бичгийг нөхөн олгуулах, дутагдаж буй сурах бичгийг хэвлүүлэх, шинээр хэвлэх сурах бичгийн хэвлэх тоо, ширхэгийг тогтоож байх 1. Монгол хэл-уран зохиол, математик-физик, хими-биологи, түүх-нийгэм, гадаад хэл, байгалийн шинжлэл гэх мэт чиглэлээр дагнан ажиллах 1. Сурах бичгийн судалгааг сургуулиудаас авч нэгтгэн БСШУЯ-нд болон хэвлэн нийтлэлийн газруудад хүргэх, хуваарилагдан очсон сурах бичгийн хуваарийг хийх 1. Хэвлэлийн газраас хуваарилагдан ирсэн сурах бичгийг номын сангаар дамжуулан сурагчдад үнэгүй олгоно. Сурагчидтай сурах бичиг ашиглалтын талаар гэрээ байгуулах
2. Хэвлэн нийтлэлийн газруудтай гэрээ байгуулан ажиллах, тэдний дунд сурах бичгийн тендер зарлан дүгнэх, шинээр хэвлэгдэх сурах бичгийн чанарт хяналт тавих, хэвлэн нийтлэлийн газруудад сурах бичгийн мөнгийг шилжүүлэх, тооцоо хийх 2. Хэвлэн нийтлэлийн газрууд төрөлжсөн чиглэлээрээ зохиогч, редактор, шинжээчид, зураг-дизайны хэсэгтэй болох, 1-10 дугаар ангийн тухайн хичээлийн сурах бичгийг нэг баг зохиогчтой болох 2. Сурах бичгийн хүрэлцээ, хангамжийн байдалд хяналт тавих, дутуу байгаа сурах бичгийн захилга авч нийлүүлүүлэх арга хэмжээ авах 2. Сурах бичгийг үрэгдүүлсэн болон цаашид ашиглах боломжгүй болгосон сурагчдаар шинэ сурах бичиг худалдан авахуулж, сургуулийг хохиролгүй болгох

3. Сурах бичиг ашигласны хураамжийн тооцоог хийх, сурах бичгийг түгээх хуваарь хийх
3. Сурах бичгийн эхийг бэлтгэн БСШУЯ-ны дэргэдэх сурах бичгийн хяналтын нэгжээр хянуулах, сурах бичгийн эхэд үнэлгээ өгүүлэх, засвар хийж хэвлэх 3. Хэвлэлийн газруудтай хамтран орон нутагт сурах бичгийг түгээх, худалдан борлуулах ажлыг зохион байгуулах, хяналт тавих 3. Дараагийн хичээлийн жилд ашиглагдах сурах бичгүүдийн тооцоог гарган дутагдах сурах бичгүүдийн захиалгыг өгөх, татан авах, нөөц бүрдүүлэх

4. Сурах бичгийн хяналтын нэгж байгуулан ажиллуулах, сурах бичгийн эхэд экспертиз хийж, дүгнэлт гаргах, хэвлэх зөвшөөрөл өгөх, сурах бичгийн түгээлт, ашиглалт, хүрэлцээ хангамжийн байдалд судалгаа, хяналт шинжилгээ хийх, үнэлгээ өгөх
4. Сурах бичгийг орон нутагт хүргэх, түгээх ажлыг хариуцах, орон нутагт сурах бичгийг хүргэн түгээх, худалдан борлуулах төлөөлөгчийг томилон ажиллуулах 4. Сурах бичгийн хураамжийн тооцоог яам болон сургуулиудтай хийх 4. Сурах бичгийн хүрэлцээ хангамж, ашиглалтын байдалд хичээлийн жилд 2-оос доошгүй удаа үзлэг, шалгалт хийж, багш нарын зөвлөлийн хурлаар хэлэлцэн түүний мөрөөр ажиллах

5. Сурах бичгийг ашиглах хугацааг тогтоох, түүнийг ашиглалтаас хасах журам гарган мөрдүүлэх
5. Сурагч,эцэг эхэд зохих тооны сурах бичгийг худалдах нөөцийг орон нутагт бүрдүүлэх, худалдах үнэ, газрыг нийтэд зарлах
5. Сурагчдаас сурах бичиг ашигласны хураамжийг цаг тухайд нь хураан авч Боловсрол, соёлын төвтэй тооцоо хийж байх

6. Сурах бичиг судлалыг хөгжүүлэх, сурах бичгээр мэргэших хүнийг өндөр хөгжилтэй орнуудад явуулж сургах, давтан бэлтгэх
6. Орон нутагт сурах бичгийн түгээлт, хангамжийн байдалд хяналт тавих, сургуулиудаас мэдээ, судалгаа авах, нөхөн хангалт хийх 6. Цаашид ашиглах боломжгүй болсон сурах бичгүүдийг актлах, оронд нь сурах бичгийг нөхөн бүрдүүлэх арга хэмжээ авах
   Буцах     Мэдээллийг хэвлэх     Найздаа илгээх    Сэтгэгдэл бичих

Хувь хvмvvсийн бичсэн сэтгэгдлийн талаар манай вэб ямар нэг
хариуцлага хvлээхгvй болохыг анхаарна уу!

  7 дугаар сар 2018  
Ням Д М Л П Б Б
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Логин нэр
Нууц үг
 

Шинээр бүртгүүлэх
Нууц үгээ мартсан уу?